Bedankt! - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Januari 2013 | Nederland, Renswoude

Lieve mensen,

Ontzettend veel dank voor alle goede wensen, lieve en bemoedigende woorden en fijne berichtjes. Ik heb gisteren heel erg genoten van de afscheidsavond, vond het heerlijk om jullie allemaal om mij heen te hebben en de leuke cadeaus in ontvangst te nemen! Duizendmaal dank!

Ook de berichtjes op Facebook, de kaartjes in de brievenbus en mails in de mailbox lees ik allemaal en doen me heel erg goed. Bijzonder dat er zoveel personen aan mij denken en vooral wie allemaal! Ik wil jullie wel persoonlijk noemen, maar de kans dat ik iemand vergeet is aanwezig en dat vind ik niet terecht. Dus voel je nu alsjeblieft wél aangesproken: dank je wel! Dank u wel! En ondertussen denk ik: dank U wel!

Hopelijk lukt het me om regelmatig een berichtje of foto te plaatsen. Laat alsjeblieft ook iets van jou horen, want ik vind het leuk om te lezen hoe het hier gaat met iedereen.

Bedankt ook voor al het geld dat ik mocht ontvangen voor de mensen in Haiti. Zodra ik iets tegenkom waar ik het goed aan kan besteden, zal ik het jullie laten weten.

Veel liefs, Anne


  • 08 Januari 2013 - 12:20

    Jacqueline:

    Goede reis, Anne! Tot in PC!

  • 08 Januari 2013 - 13:09

    Rina Van Essen:

    Hoi Anne,

    We wensen je een hele goede tijd toe in Haiti en Gods zegen toegewenst.
    Liefs Jan en Rina van Essen

  • 08 Januari 2013 - 13:11

    Angela:

    Anne,
    Ik wens je een hele goede reis en zegen bij je werk in Haïti!

  • 08 Januari 2013 - 13:37

    Anita :

    Hee Anne,

    Heeel veel plezier en geniet ervan he!
    Super gaaf dat jij je talent in Haiti mag gaan uitvoeren.

    Gods zegen toegewenst voor de komende tijd!

    Liefs Anita

  • 08 Januari 2013 - 13:49

    Jolanda:

    Hoi Anne,

    Heel veel succes in Haiti! En natuurlijk ook heel veel plezier toegewenst.
    En een goede reis.
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

    Gods zegen toegewenst.

    Liefs Jolanda

  • 08 Januari 2013 - 16:11

    Thea De Vries:

    Goede reis,Anne! We kijken uit naar je eerste verslag. Groeten van de hele fam.

  • 08 Januari 2013 - 17:55

    Margreet Van Den Berg:

    Hoi Anne,

    Wat super gaaf dat je dit gaat doen!
    Hele goede reis, succes en hele fijne tijd in Haïti!
    Bovenal ga ervan GENIETEN! :)

    Gods zegen voor jou!

    Groetjes vanuit Eldoret, Kenia
    Margreet van den Berg
    (Jfc, Israelreis)

  • 08 Januari 2013 - 19:53

    Marijke :

    Heej heel veel succes, plezier en de Zegen van God

  • 08 Januari 2013 - 20:12

    Familie Van Rijk:

    Wat zijn we benieuwd naar je verhalen!!!! Goede reis maar vooral de zegen van onze hemelse Vader toegewenst!

    Heel veel succes bij je werkzaamheden, het wennen aan de temperaturen, de omgeving, etc.

    Hartelijke groet, Frank en Greet, Janinka, Anke, Gerben, Sanne


  • 08 Januari 2013 - 23:21

    Esmeralda En Hein:

    Lieve Anne,

    Wij zijn trots op je dat je dit gaat doen en wensen je ontzettend veel plezier! Dikke kus van Hein en Esmeralda

  • 09 Januari 2013 - 09:15

    Fam. Boonzaaijer:

    Geen nog......nachtjes slapen ! Vandaag dag van vertrek, wij wensen je een voorspoedige reis. Vergeet niet om je heen te kijken want het zal er niet overal op z'n Renswouws uitzien ! Wat zal jij een indrukken opdoen ! Veel plezier en we horen van je ! Liefs van ons allemaal.

  • 09 Januari 2013 - 14:25

    Sonja:

    Lieve familie en vrienden, hier een berichtje van het thuisfront.
    Fijn dat julie allemaal zo meeleven met Anne en ons, dit waarderen we zeer!
    Vanmorgen hebben we Anne naar Schiphol gebracht. Inmiddels heeft ze het vliegveld van Londen ook al bezocht en is nu op weg naar Miami!
    Hier hoopt ze vannacht aan te komen. Na een overnachting in een hotel zal ze morgenvroeg haar reis vervolgen naar Haiti. Zo gauw ik weer wat van haar hoort, laat ik het jullie weten.
    Groetjes, Sonja

  • 10 Januari 2013 - 15:58

    Sonja:

    Anne staat op Haitiaanse grond, ze is muzikaal onthaalt op het vliegveld. Haar mobiel deed het niet in Amerika dus we hebben even geen contact gehad, gelukkig doet hij het wel in Haiti. Nu nog een binnenlandse vlucht en dan waarschijnlijk een tochtje achterop een brommertje naar Passe Catabois.
    We zijn blij en dankbaar dat ze er bijna is.

  • 11 Januari 2013 - 07:46

    Sonja:

    Anne is gisteravond 21.15 uur Nederlandse tijd moe, maar gezond en wel aangekomen in Passe Catabois. Dank u Heer voor haar behouden aankomst!

  • 12 Januari 2013 - 20:37

    Karin:

    Oh, wat goed om te horen Anne dat je op je plaats bent aangekomen. Heel veel zegen en nabijheid toegewenst van God nu je beetje bij beetje je plek mag gaan vinden in je nieuwe 'thuis'. Denk aan je! xx

  • 13 Januari 2013 - 11:51

    Ria:

    Dag Anne,

    Wat fijn te lezen dat je aangekomen bent.....tsjonge...wat een reis heb je al achter de rug.
    Goed dat het niet voor een weekje is:).
    Een heel goede tijd toegewenst, we blijven je volgen via je site.

    Een hartelijke groet,
    Fam Van den Brink



  • 13 Januari 2013 - 18:03

    Marijn En Anneke:

    Dag Anne,

    Fijn dat je gezond en wel bent aangekomen! Hopelijk heb je nog even tijd om een beetje bij te komen van de lange reis. Heel veel plezier en geniet ervan! We zullen je blijven volgen via deze site!

    Liefs,
    Marijn & Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Schrijven... een manier om mijn gedachten te ordenen, maar ook om mijn ervaringen te delen. En aangezien kinderen mij vaak de meest mooie momenten van mijn leven geven, zijn zij mijn grootste inspiratiebron. Ik deel het graag, zodat ook jullie hen waarderen. Niet als 'schattig' en 'zorgeloos', maar als 'waardevol' en 'onmisbaar'. Zij geven het leven kleur, laten ons met andere ogen kijken en nemen je mee op reis naar de wereld achter onze planningen en verwachtingen. Een reis naar de échte realiteit. ---------- Vanaf half januari 2013 ging ik op reis naar Haiti. Daar gaf ik drie geadopteerde meisjes Nederlands basisonderwijs, zodat hun ouders zich kunnen blijven inzetten voor de lokale bevolking. Hen medische hulp geven, maar ook alle andere hulp die binnen handbereik ligt. Mijn ervaringen staan beschreven in het dagboek Passe Catabois. ----------

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 69888

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 10 Augustus 2017

Samen ontdekken

02 September 2013 - 18 Juli 2014

Juffie in een dorpie

14 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Passe Catabois

Landen bezocht: