Geland! - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Geland! - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Geland!

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Augustus 2013 | Nederland, Renswoude

Woensdagmiddag zijn we alle drie veilig geland op Schiphol! We hebben een heel voorspoedige reis gehad en genoten van het vooruitzicht dat we bijna onze familie weer terug zouden zien! Vandaag (donderdag) ga ik direct met mijn ouders en broer een paar dagen bijkomen op het Nederlandse water. Vandaar nu een kort berichtje om te laten weten dat het goed met me gaat en dat ik weer terug ben in Nederland na een geweldige ervaring in Haïti.

Ik heb echt even de tijd nodig om rustig te aarden hier, dus vandaar dat ik nog niet mijn gezicht heb laten zien of terugsms'te op jullie lieve berichten. Bedankt daarvoor, de verhalen horen jullie echt nog wel!

Liefs en dank alvast voor het begrip,
Anne

  • 01 Augustus 2013 - 10:59

    Karin:

    Welcome home lieve Anne!! We zijn blij dat je er weer bent!!

  • 01 Augustus 2013 - 11:27

    Truus Koster:

    Fijn dat je weer thuis bent!!!
    Hartelijke groet, Truus

  • 01 Augustus 2013 - 11:57

    Joëlle:

    Welkom thuis Anne!!
    Rust lekker uit.. en geniet van de Nederlandse zomer :)

  • 01 Augustus 2013 - 12:40

    Joan Koster:

    Geniet van deze dagen!

    gr Joan

  • 01 Augustus 2013 - 14:47

    Jantine:

    Welkom terug op Nederlandse bodem en geniet lekker van de vakantie.
    Rustig weer even wennen ,aan de Nederlandse drukte en warmte.
    wij gaan nog een weekje uit waaien op Texel.

    vriendelijke groet Jantine,Esmee en Evert-jan.

  • 01 Augustus 2013 - 15:47

    Marijke:

    Welkom terug in Nederland!
    Geniet ervan!

  • 01 Augustus 2013 - 18:37

    Diana:

    Welkom thuis!!




  • 02 Augustus 2013 - 20:07

    Jessica Floor:

    Heel goed, sterkte met wennen thuis!
    Xx

  • 02 Augustus 2013 - 22:39

    Fam. Van Rijk:

    Geniet maar lekker met jullie gezin: fijne dagen in ieder geval! Met deze temperaturen zal het heerlijk vertoeven zijn op 't water :)

    Hartelijke groet en WELCOME BACK!!!

    Liefs, de Van Rijkies.

  • 14 Augustus 2013 - 13:40

    Jeanet:

    He Anne,
    Leuk je bent weer terug, fijn dat alles goed is gegaan.
    Nu maar weer even tot rust komen in ons landje!

    Groetjes Jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Schrijven... een manier om mijn gedachten te ordenen, maar ook om mijn ervaringen te delen. En aangezien kinderen mij vaak de meest mooie momenten van mijn leven geven, zijn zij mijn grootste inspiratiebron. Ik deel het graag, zodat ook jullie hen waarderen. Niet als 'schattig' en 'zorgeloos', maar als 'waardevol' en 'onmisbaar'. Zij geven het leven kleur, laten ons met andere ogen kijken en nemen je mee op reis naar de wereld achter onze planningen en verwachtingen. Een reis naar de échte realiteit. ---------- Vanaf half januari 2013 ging ik op reis naar Haiti. Daar gaf ik drie geadopteerde meisjes Nederlands basisonderwijs, zodat hun ouders zich kunnen blijven inzetten voor de lokale bevolking. Hen medische hulp geven, maar ook alle andere hulp die binnen handbereik ligt. Mijn ervaringen staan beschreven in het dagboek Passe Catabois. ----------

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 69858

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 10 Augustus 2017

Samen ontdekken

02 September 2013 - 18 Juli 2014

Juffie in een dorpie

14 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Passe Catabois

Landen bezocht: