Hereniging! - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Anne - WaarBenJij.nu Hereniging! - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Anne - WaarBenJij.nu

Hereniging!

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Mei 2013 | Haïti, Passe Catabois

Een berichtje namens ons viertjes Verbeek:

Wij zijn allemaal ontzettend blij en gelukkig dat we weer samen zijn! We genieten vol op! De reis was erg heftig, met vliegen ging het allemaal goed, maar de busrit iets minder. Alle verkeersregels worden over boord gegooid en overtreden. Soms zaten we met angst en beven in de bus, gelukkig achterin, dat we niet alles zagen. De verwachting was dat we rond 20.00 uur weer in elkaars armen zouden vallen, maar dat werd 4 uur later: middernacht. En om 4.30 uur waren Dirk, Sonja en Erik al wakker en uit het hotel in Miami vertrokken. Dus het was nogal een dag! We zijn allemaal heel dankbaar dat de Heere God ons bij elkaar heeft gebracht, er zijn heel wat (schiet)gebedjes naar de hemel opgegaan op 10 mei 2013 en ze zijn gelukkig verhoord!

De busreis was anderzijds ook wel een heel leuk avontuur, omdat je zoveel van het land ziet. Daar ben ik, Anne, dan wel weer blij mee, want ze weten veel te vertellen over het land. Meer dan ik soms, want ik leef hier echt in een plattelands gebied en zij hebben ook de verschillende steden van de binnenkant gezien. Nu eenmaal hier genieten we van de rust en de bijzondere geluiden. Want ook dat valt de nieuwkomers op: de ezels, de hanen, de vogels en de insecten.

Deze zondagmiddag gaan we waarschijnlijk naar de baai: het strand en de oceaan. Verder gaan de mannen van de week aan de slag met twee containers en de vrouwen gaan heerlijk genieten van de natuur. Dat gaan we ook met z’n allen doen, want het is hier geweldig mooi!

Allemaal een fijne week en wij gaan hier zeker genieten, het is zo speciaal om samen te zijn!

Groetjes van ons!

• 12 Mei 2013 - 18:13

Henny Van Ommeren:

Wat heerlijk voor je Anne om weer voor even als gezin bij elkaar te zijn. Ik wens je een hele fijne tijd samen met je ouders en broer. Met de hartelijke groeten vanuit een fris Nederland van Henny

• 12 Mei 2013 - 18:33

Marjan Nikkels:

Ha anne en familie
    enjoy the time! Veel goeds met elkaar!
    groet marjan nikkels

• 12 Mei 2013 - 18:54

Anja:

Hoi Anne,
    Geniet van elkaar! gezellig dat jullie elkaar naar zo'n lange tijd
    weer zien. En leuk voor je ouders en broer dat ze zien waar jij al
    die tijd al aan het werk bent.
    Alle goeds en God's zegen toegewenst Anne!
    Van de familie Scholten

• 12 Mei 2013 - 20:17

Familie Donken:

Beste Anne en verdere familie,

We zijn dankbaar dat jullie herenigd zijn!
    Geniet van elkaar, we kijken uit naar de verhalen...

Weet dat we aan jullie denken in ons gebed!!

Hartelijke groeten vanuit Renswoude

• 12 Mei 2013 - 20:23

Fam. Boonzaaijer:

Wij zijn blij voor julllie !! Lekker genieten van elkaar!

groetjes van ons allemaal !

• 12 Mei 2013 - 20:36

Fam. Berkel:

Geniet met zijn allen. Fijne tijd samen.

• 12 Mei 2013 - 20:43

Jantine:

Fijn dat de reis goed is verlopen en dat jullie al zoveel van het land hebben gezien.
    hoeveel containers waren er ?
    Geef jij nu ook nog les Anne of heb je nu ook vrij.
    Hoe is het met je opvolging is er al een geschikte kandidaat gevonden?
    nog een fijne tijd met zijn alle.
    En ik hoop dat de kleding en spullen bij de juiste personen terecht komt maar dat zit wel goed volgens mij.
    Wij hadden dit weekend mijn zus te logeren het was een gezellig weekend met zijn viertjes.

veel heil en zegen voor iedereen daar groet Jantine van de Glind.

• 12 Mei 2013 - 20:48

Herma:

Hi daar!
    Wat zal dat gaaf geweest zijn: om elkaar eindelijk weer te zien.
    Geniet er saampjes maar van!!!
    Dat jullie maar nooit meer zo lang van elkaar gescheiden zijn.

Gezellige groet van ons

• 12 Mei 2013 - 22:51

Jeanet:

He Anne,

Wat heerlijk zeg dat je nu even lekker van je ouders kunt geniten!
    En je zal ook wel een heleboel te babbelen hebben.
    Ga er maar lekker van genieten!
    Hier gaat alles heerlijk!
    Met Jonas en Channah gaat het heel goed!
    We zijn lekker van elkaar en van het mooie weer aan het genieten!
    Groetjes!

• 16 Mei 2013 - 11:00

Esmeralda En Hein:

Hallo Anne, Erik, Sonja en Dirk,

Wat een onderneming en wat fijn dat jullie elkaar zo blij zijn elkaar te zien en samen dit te mogen beleven! Wij zijn sinds gisterenavond weer terug van onze vaartocht: koud, nat, geen zon gezien. Voor we gingen had ik griep en heb er nog wat last van dus nu lekker thuis bij de kachel (16 mei!!!) Hennie en Piet zijn ook naar huis gegaan.... Vandaag gaat oma naar Aart en Anita en wij gaan zo meteen even een bakje koffie doen bij haar. Groeten uit Overberg!!

• 16 Mei 2013 - 15:25

Gerard En Corrie Van Leersum:

Beste Anne, Sonja, Dirk en Erik,

wat fijn dat jullie gezond en wel bij elkaar zijn.Wat een reis!Dan ben je extra dankbaar elkaar te mogen
    ontmoeten.Een goede tijd samen daar in het verre land, dat wensen wij jullie van harte!

• 16 Mei 2013 - 22:37

Reijer En Jannet:

Hallo Sonja, Dirk, Anne en Erik,

We zijn benieuwd naar jullie verhalen, wat een onderneming zo n reis,

We wensenjulle een goede tijd in het verre Haiti,

Groetjes uit Renswoude

• 19 Mei 2013 - 18:03

Oma,Aart En Anita:

Hallo Sonja, Dirk, Anne en Erik

Hier een groet van Oma, Aart en Anita.
    Wij zijn ook gezellig bij elkaar.
    We hadden met pinksteren wel de zon verwacht, maar helaas die bleef weg.
    Dus we zijn gezellig met zijn allen aan het puzzelen.
    De koninglijke familie is klaar.( dat was puzzel 1)
    Nu zijn we met de 2de puzzel bezig, dat is het portret van prinses Beatix.
    Oma vindt het hier lekker rustig, en geniet van het uitzicht.
    De koeien, schapen met hun lammetjes, en de haasjes.
    We wensen jullie nog heel veel plezier met zn viertjes in het warme Haiti.

groetjes Oma, Aart en Anita.

Anne

Schrijven... een manier om mijn gedachten te ordenen, maar ook om mijn ervaringen te delen. En aangezien kinderen mij vaak de meest mooie momenten van mijn leven geven, zijn zij mijn grootste inspiratiebron. Ik deel het graag, zodat ook jullie hen waarderen. Niet als 'schattig' en 'zorgeloos', maar als 'waardevol' en 'onmisbaar'. Zij geven het leven kleur, laten ons met andere ogen kijken en nemen je mee op reis naar de wereld achter onze planningen en verwachtingen. Een reis naar de échte realiteit. ---------- Vanaf half januari 2013 ging ik op reis naar Haiti. Daar gaf ik drie geadopteerde meisjes Nederlands basisonderwijs, zodat hun ouders zich kunnen blijven inzetten voor de lokale bevolking. Hen medische hulp geven, maar ook alle andere hulp die binnen handbereik ligt. Mijn ervaringen staan beschreven in het dagboek Passe Catabois. ----------

Actief sinds 03 Sept. 2012